Softonic-recensie

MIJN PAROCHIE Aartsbisdom Changanacherry - Een sociale en communicatie-app voor Android

MIJN PAROCHIE Aartsbisdom van Changanacherry is een gratis Android sociale en communicatie-app ontwikkeld door Faith Infosys. Het heeft als doel om alle leden van het Aartsbisdom Changanacherry in Kerala, India, ongeacht hun locatie, met elkaar te verbinden. De app biedt een platform voor leden om met elkaar te communiceren, toegang te krijgen tot parochie-informatie en deel te nemen aan verschillende activiteiten.

Deze app biedt een scala aan functies, waaronder dagelijkse mislezingen, aankomende evenementen, aankondigingen en een directory van alle leden. Gebruikers kunnen ook meldingen ontvangen over belangrijke evenementen en updates, en ze kunnen contact maken met andere leden via het berichtensysteem van de app. De app heeft ook een sectie voor gebedsverzoeken waar gebruikers hun gebedsintenties kunnen delen en steun kunnen ontvangen van andere leden.

Al met al is MIJN PAROCHIE Aartsbisdom van Changanacherry een handige app voor leden van het Aartsbisdom Changanacherry die in contact willen blijven met hun parochiegemeenschap. De app is gebruiksvriendelijk en de functies zijn goed georganiseerd, waardoor het voor gebruikers handig is om de benodigde informatie te raadplegen.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about MY PARISH Archeparchy of Changanacherry

Heeft u geprobeerd MY PARISH Archeparchy of Changanacherry? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.